Potkunyrkkeily mediassa - tai sitten ei

Keskustelu potkunyrkkeilystä (K-1, amatööripotkunyrkkeily jne.)

Potkunyrkkeily mediassa - tai sitten ei

ViestiKirjoittaja Andy » 10.11.2007 22:23

Lainaus toisesta ketjusta.

Giga kirjoitti:
Andy kirjoitti:. Kisauutisten julkaistuksi saaminen tuntuukin olevan kiven alla ja kenties vain puolista niistä kisoista, missä käymme, kirjoitetaan yhtään mihinkään. :?

Saattaa mennä hieman OT, muutta minä en ainakaan löytänyt minkäänlaisia tuloksia potkiksen SM-kisoista Kalevasta vaikka seurasin sen urheilusivuja tarkkana viikon kisojen jälkeen. Ja sentään oululaisseuralle tuli hopeaa, pronssia ja kultaa. Missä mättää?

Tämä on todella paha ongelma. Eli miten saada lehdistön, ja miksei muunkin median, huomiota potkunyrkkeilylle. Kaleva ei kirjoittanut viime SM-kisosista riviäkään. Nordic Openia ennen toimittaja kävi haastattelemassa Johannesta, Lepaa ja minua ja kirjoitti puolen sivun kokoisen jutun aiheesta. Sen sijaan kisoista ei julkaistu edes tuloksia, vaikka kultaakin tuli. :shock: Tämäkin tuntuu olevan täysin satunnaista, koska edellisenä vuonna minun sijoittumiseni Lightissa viidenneksi samoissa kisoissa noteerattiin sentään yhden palstan jutulla.

Sitten samaan aikaan kun meidän tapahtumistamme ei kerrota, julkaistaan kuitenkin pikku-uutisina kuitenkin jotain voimistelijajuniorien salikisatuloksia. Luonnollisesti lähetämme lehdistötiedotteet heti ensi tilassa kaikista kisoista.

Se mikä on positiivista, on se, että Oulun ympäristökuntien paikallislehtiin olemme saaneet kohtuullisen hyvin itseämme näkyviin. Tämä on tietenkin luonnollista, koska näissä paikoissa paikallisten urheilijoiden kiinnostavuus on suurempi.

Onko kukaan keksinyt keinoja, joilla potkunyrkkeilyn näkyvyyttä voisi kohentaa? Niiden jakaminen olisi varmasti kaikkien yhteinen etu.
http://www.kickboxingteam.com/
http://www.facebook.com/KBToulu

Ero unelmien ja saavutusten välillä on tahto!
Andy

ViestiKirjoittaja priimuz » 31.03.2008 21:22

En viitsi omaa ketjua tälle perustaa, joten lainaan tätä.

Sattuiko kukaan katsomaan 21.00-21.15 diggaria ? Sieltä sitä tuli potkunyrkkeilystä sellasta infoa, että harrastajat takuulla tuplaantuu :D

Oli kyllä varsinainen pläjäys, oikein kasarimusalla höystettynä.. Ehkäpä sitä hieman laadukkaampaa dokumenttia kaivattaisiin. Olin sieltä jonkun tunnistavinanikin, joten enpä viitsi enempää kommentoida. Kommentoikaa muut jos satuitte katsomaan. :roll:
priimuz

Re: Potkunyrkkeily mediassa - tai sitten ei

ViestiKirjoittaja OlliJ » 20.11.2011 12:09

Kun kisat nyt ovat alkamassa, onko mediaa pommitettu muistutuksin tapahtumasta ja siihen osallistuvista ottelijoista? Että saisi sitä näkyvyyttä.
OlliJ

Re: Potkunyrkkeily mediassa - tai sitten ei

ViestiKirjoittaja OlliJ » 20.11.2011 12:11

Kyse siis Irlannin kisoista :D
OlliJ

Paluu Potkunyrkkeily