Matalahiilihydraattinen ruokavalio

Keskustelu kamppailu-urheilijan ravitsemuksesta (ravintovalmennus, painonpudotus, lisäravinteet jne.)

ViestiKirjoittaja tmm » 09.03.2007 09:57

Maijan kanssa siinä mielessä samoilla linjoilla mene, että kohtuus kaikessa ja terve järki hommassa mukana. Itselläni painonpudotus onnistui ilman mitään ongelmia ihan normaalilla terveellisellä ruualla. Ja poissa ne kilot ovat pysyneetkin :D
Kerran viikossa, eli vapaapäivänä, tulee sitten syötyä vapaammin. Treenien jälkeen palautusjuoma ja sopiva annos ruokaa (nimenomaan niitä hiilareita).

Periaate on oikeastaan ollut, että ei ahda itseään liian täyteen ja pyrkii välttämään näläntunnetta. Välipaloina on yleensä jotain jogurttia myslin kanssa tai pari ruisleipää. Paino on hyvä (185/85) ja rasvat ovat vähentyneet hyvin kovan treenin myötä (lajitreenit 4krt/vko plus pari punttia ja kevyttä lenkkiä). Punttitreeni on ollut nyt matsiin valmistautuessa ylläpitävää ja vahvistavaa, jottei lajitreeni kärsi.

Tässä jotain Matti Meikäläisen näkökulmasta. Ammattilaiset antakoot virallisia vinkkejä :wink:

ps. olis tämänkin varmaan voinut laittaa eri ketjuun, mutta meni nyt tänne...
tmm
 
Viestit: 55
Liittynyt: 29.05.2006 17:21
Paikkakunta: Seinäjoki/Glasgow

Edellinen

Paluu Ravitsemus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa