kreatiinipyruvaatti

Keskustelu kamppailu-urheilijan ravitsemuksesta (ravintovalmennus, painonpudotus, lisäravinteet jne.)

kreatiinipyruvaatti

ViestiKirjoittaja princess » 19.06.2006 14:12

No niin, keksinhän mä jotai kysyttävää..:) Oon nyt alkanu käyttää tota kreatiinipyruvaattia, ja sehän pitää ottaa aamulla ennen aamupalaa. Nyt oon miettiny sellasta että onko mitään väliä syökö aamupalan heti siihen perään vai onko pidettävä joku pieni tauko että aineet ehtii imeytyä jne.?

Kaunis kiitos.. :D
Rukoile tai taistele...ei se pakene..
princess

ViestiKirjoittaja Maija » 19.06.2006 15:20

Moikka rinsessa!

Kreatiinipyruvaatti imeytyy nopeasti, etenkin tyhjästä vatsasta ja tekisin niin, että otan kreatiinipyruvaatin heti herättyäni ja pistän puuron porisemaan. Kun puuro on valmis, on valmiste menossa jo eteenpäin elimistössä.

Tämä aikaväli riittänee. :wink: Jos käyt aamulenkillä tyhjällä vatsalla, voi valmisteen ottaa jo silloin, jolloin väliä aamiaiseen tulee enemmän. Muuten ei tarvitse jäädä sen ihmeemmin odottelemaan. Ja eikun rautaa tankoon, niin kylä lähtee!

Tsemiä treeneihin!

Maija
Asenne se on mikä ratkaisee.
Maija

Ai niin joo...

ViestiKirjoittaja Maija » 19.06.2006 15:23

Unohdin sanoa, että viime Fighterissa käsiteltiin kreatiinia ja glutamiinia ja eri valmisteiden eroja. Sieltä löytyy tarkempaa infoa kyseisestäkin valmisteesta ja mitä vaikutusta sillä on treeneihin.

Kaikessa lyhykäisyydessään kreatiini lisää räjähtävää voimaa ja kreatiinipyruvaatissa kreatiini on sellaisessa muodossa, että elimistöön ei keräänny nestettä niin kuin monohydraatin kanssa.

Maya
Asenne se on mikä ratkaisee.
Maija

Paluu Ravitsemus