Kyssäriä kehiin

Keskustelu kamppailu-urheilijan ravitsemuksesta (ravintovalmennus, painonpudotus, lisäravinteet jne.)

Kyssäriä kehiin

ViestiKirjoittaja Maija » 09.06.2006 10:07

Moikka!

Ajattelin korkata tämän aihealueen ja ilmoittautua paikalla olevaksi.

Tässä osiossa voi kysellä ravitsemukseen liittyviä kysymyksiä ja keskustella aihepiiriä koskettavista asioista. Vastailen niihin parhaani mukaan, ja jos en itse tiedä, metsästän vastauksen jostain. Vähän niinkuin Niksipirkassa, mutta ei pliis sukkahousujuttuja! :wink:

Sen verran esittelen itseäni, että olen koulutukseltani kemisti ja opiskellut myös ravitsemustiedettä Helsingin Yliopistossa. Työskentelen toimittajana K&F-lehdessä ja kirjoitan Fighteriin ravitsemusasioista, ja välillä vähän muustakin. Treenivuosia mulla on takana jo 15, kilpailen Fitnessissä ja treenaan GB-Gymillä lukkopainia. Kaikessa lyhykäisyydessään. :)

Yhden parhaista ravitsemukseen liittyvistä ajatelmista olen kuullut GB:n BJJ ja SW -valkan Sammyn sanomana: "Jos palautusjuoma maistuu pahalta, niin silloin treeni ei ole ollut tarpeeksi kovaa."

Tästä on hyvä lähteä kesätreeneihin.

Treeniterkuin,
Maija Elovaara
Asenne se on mikä ratkaisee.
Maija

ViestiKirjoittaja princess » 10.06.2006 18:54

Moi, Maija :)
Pitääpä keksiä jotai viisaita kyssäreitä sulle kun ehdin, jotain sun päänvaivaksi. Mut, muuten tavataan taas GB:n tatamilla...toivottavasti pian!
Rukoile tai taistele...ei se pakene..
princess

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.06.2006 13:32

Jee, jee! Mä olen valmis anytime... :wink: Voit itse valita, tarkoittaako tämä vastaamista sun kyssäreihin vai painia GB:llä... :D

By the way, ostin uuden puvun, joten et pääse pakoon BJJ-treeneissäkään.

Nähdään salilla!
Vieras

ViestiKirjoittaja Zilli » 21.08.2006 22:35